Reviews
Via mijn vriend kwam ik bij Judith voor een Sensi behandeling. Wat een geweldige ervaring. Al driekwart jaar zat ik niet goed in mijn vel. Kapotte voeten door eczeem waardoor ik 6 weken niet kon lopen, een hoge werkdruk gevolgd door een aantal opeenvolgende hectische gebeurtenissen in mijn privésfeer maakten dat ik helemaal uitgeput was. Van zalfjes en pillen tot “tja, misschien zit je tegen overwerkt aan en moet je een andere baan gaan zoeken” bij de dokter naar een lieve, warme persoonlijkheid, die je echt serieus neemt en je graag wil helpen. Ik ben zo blij dat ik Judith heb ontmoet. Direct na de eerste behandeling had ik meer energie en voelde ik me opgelucht en lekkerder in mijn vel. Wat me enorm aanspreekt is dat je samen met Judith gaat kijken naar de oorzaak van je klachten. Ook mentaal heeft Judith mij ontzettend goed geholpen. Na 3 behandelingen heb ik weer energie, zit lekker in mijn vel, ben weer aan het uitbreiden met uren op het werk en voel ik me mentaal weer sterker worden.
Ik ben ontzettend tevreden over de sensi behandelingen. En Judith is een fantastische therapeute met net dat beetje meer. Bedankt Judith voor de bijzondere ervaring.
Karin uit Dalfsen
Ik was al even op zoek naar iemand in de alternatieve geneeskunde. Niet om de artsen die ik wel nodig heb te vervangen, maar juist om mij te helpen bij zaken waar men in de reguliere geneeskunde geen idee heeft hoe ze het aan moeten pakken en dan vaak zeggen “leer er maar mee leven”.
Toen ik een reactie van Judith zag op FB op een post van iemand anders, was het alsof ik naar haar toegetrokken werd
Ik ben naar haar website gegaan en heb gelezen over de L.T.M. methode waar zij mee werkt. Ik had geen idee wat dat was en hoe dat zou moeten werken. Mijn probleem was dat ik niet naar haar praktijk kon vanwege de afstand. Op haar website stond dat dat ook niet nodig was.
Het eerste contact verliep heel spontaan en het voelde meteen vertrouwd. Ik besloot haar mijn vertrouwen te geven en vroeg of ze voor mij aan de slag wilde gaan.
Wel heb ik, praktisch als ik ben en omdat ik geen idee had wat die methode in hield, afgesproken dat zij aan de slag zou gaan maar we na een x aantal uren samen zouden kijken hoe het ging en of ik verbetering merkte. Zo had ik er een rustig gevoel bij omdat ik niet voor verrassingen kwam te staan.
Het contact met Judith was altijd heel prettig. Ik wist niet wanneer ze voor mij aan het werk was maar als ze belde om te vragen hoe het die dag ging was het antwoord meestal; nou wonderbaarlijk genoeg gaat het vandaag redelijk goed. Dan vertelde ze mij dat ze die avond daarvoor voor mij aan het werk was geweest en stuurde mij ook meteen alles wat ze tijdens haar werk had opgeschreven.
Het gebeurde ook wel eens dat ik pas de tweede dag duidelijk verbetering merkte nadat zij aan het werk geweest was. Dan had ze ook erg veel ineens aangepakt. Maar dan gaf ze meteen aan dat ze niet meer zoveel tegelijk zou doen omdat het voor mij teveel bleek en ze mijn gevoelige systeem niet wilde schaden.
Het energetisch werken op afstand was een zeer bijzondere ervaring. Wel een positieve ervaring.
Wat ook heel bijzonder is, is dat je na afloop, zelfs weken later, nog vragen kunt stellen die je dan pas te binnen schieten. Dat is geen enkel probleem. Dan belt ze of mailt ze je het antwoord en noemt dat nazorg. Dat heb ik als heel bijzonder ervaren.
Al met al heb ik geestelijk en lichamelijk erg veel baat gehad bij de methode van Judith. Ik ben zelfs een last die ik al mijn hele leven met mij meedroeg helemaal kwijt. Buiten het lichamelijke voordeel was dat het me al waard geweest om deze therapie bij Judith te volgen. Ik kan het iedereen aanraden.
Anita de Blok
L.T.M.....Ik kan het iedereen aanradenIk had al enige ervaring met massage (o.a. tantra) en kwam door het zoeken naar een plek dichter bij huis, bij praktijk Release (Judith en Mélanie) terecht, Een bijzonder warm ontvangst, een mooie werkplek en twee dames die je liefdevol masseren. In de massage is het vooral een kwestie van ontvangen, wat zij je willen geven, en dat voelt goed. Natuurlijk heb je je ervaringen tot nu toe en zou je graag aspecten daarvan terugzien in hun massage, maar zoals ik tot nu gemasseerd ben gaf dat mij een goed en bijzonder gevoel.
Ik ben dezelfde week een tweede keer gegaan, dit omdat ik merkte dat de handen van hen meer bieden dan alleen maar massage. Ik had rugklachten, niet dat ik daarvoor kwam, ik zocht een tantramassage en ik kreeg als extra de effecten van Reiki. Na de eerste behandeling was ik verrast dat mij rug zoveel beter voelde. Zoveel dat ik nogmaals ben begaan en ik daardoor nu al 6 weken met minder klachten rondloop, helemaal top!
PietAnalitische benadering met poetische ervaring.
Gisteren heb ik voor het eerst een 4 handenmassage ontvangen bij Praktijk Release.
Het effect van 4 handen is dat je met je hoofd niet meer kunt volgen wat er gebeurt met de handen op je lichaam. Aan het einde van de massage overheerst alleen nog maar het gevoel en is het verstandelijke even helemaal weg. Je komt hierdoor zo dicht bij je gevoel, en bij jezelf, dat je ook je eigen emoties sterk gaat voelen. Voor mij betekende dit dat ik even zo gelukkig was dat ik met tranen in de ogen weer naar huis ben gereden.
Ik zou willen zeggen dat een 4 handen massage door deze, oprecht geinteresseerde en lieve dames, je als het ware “reset” en je weer als kind naar jezelf en je omgeving kunt kijken alsof het de eerste keer is. Heerlijk.
Ik kijk uit naar de volgende keer!G.C.D.Sinds zeven jaar word ik door deze mevrouw gemasseerd, door mijn dwarslaesie kan ik mij niet ontspannen, heb last van pijn in de rug en spasmen. Na een massage ben ik ontspannen, minder last van pijn en spasmen. Geweldig hoe zij met mensen om gaat en ze is ook erg lief.
IAssenBij binnenkomst in de praktijk in Donkerbroek ervaar je Judith als een warme nachtdeken die over je wordt geslagen. Judith luistert, lacht, vertelt en deelt. De handen van Judith laten je een diep gevoel van ontspanning beleven en het voelt alsof je diep wegzinkt in een andere wereld. Absolute specialist die haar werk met veel liefde en kennis doet.
ZwartTwo weeks ago I had my first treatment at Praktijk Release. I wanted help with post surgery pain and trauma and needed something to help promote healing and support recovery. Judith showed a wealth of healing knowledge and great intuition. She is truly passionate about her craft and I felt very well cared for. The weeks following my treatment I was able to successfully stop my pain medication. I would highly recommend Judith and Praktijk Release to anyone seeking a truly holistic healing massage.
DavidOm te ontsnappen aan de hectiek en stress van het leven ben ik terechtgekomen bij Judith. Dat had ik veel eerder moeten doen!
Niet alleen is ze een leuke, aardige vrouw die je heel naturel op een wijze ontvangt waardoor je je direct welkom en op je gemak voelt, ze is ook een geweldige vakvrouw.
Liefdevol en met aandacht word je gemasseerd en Judith lijkt precies aan te voelen wat je op dat moment nodig hebt. Ik tank iedere keer weer even bij en kan er weer tegen.
Dank je wel Judith, voor je tijd en liefdevolle aandacht. Je zal me zeker nog veel vaker zien.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐G.B.RodenDe laatste jaren kreeg ik in toenemende mate last van overmatig transpireren en een verontrustend hoge bloeddruk. Niet in rust, maar alleen bij inspanning. Staakte ik daarna de lichamelijke activiteit, dan werd ik door de snel dalende bloeddruk erg duizelig en kon ik letterlijk geen stap meer verzetten. In september 2015 moest ik hierdoor zelfs mijn geliefde sport (ik ben wedstrijdloper) opgeven. Mijn huisarts stuurde mij naar een cardioloog, alhoewel ik zelf wel wist dat daar het probleem niet lag. Mijn hart bleek inderdaad perfect in orde.
Daarna werd ik doorverwezen naar een internist. Deze kon niets vinden, en ‘concludeerde’ daarop dat de bloeddrukschommelingen (met uitschieters tot 270 bovendruk!) ‘dus’ genetisch bepaald moesten zijn, en ik ‘dus’ mijn hele verdere leven bloeddrukverlagers moest slikken! Dat leek mij persoonlijk ‘dus’ niet zo’n goed idee. Ik zocht naar een andere weg en trof Judith op mijn pad. Na 10 minuten had zij uitgevonden dat ik een chronisch Jodiumtekort had, waardoor mijn schildklier slecht werkte. De remedie: dagelijks een Kelptablet van Dr. Vogel en het gebruik van Keltisch zeezout.
Na drie weken was mijn bloeddruk weer als vanouds: 115/72, wat heel mooi is voor een man van 63. Het overmatig transpireren nam langzaam af, tot dit na twee maanden ook geheel over was. Daarna kon ik ook weer gaan trainen. Dus bij twijfel aan een diagnose binnen de reguliere gezondheidszorg misschien toch óók even langs bij Judith!
Benjamin W. van ’t HofGasteren (Dr.)2 Maanden geleden kwam ik bij Judith in Donkerbroek, ik voelde me ziek, zwak, en misselijk. Ik slikte op dokters advies ca 30 pillen per dag, maar voelde me steeds slechter worden. Totdat ik onder de hoede van Judith kwam met haar helende (gouden) handen en werd behandeld met de veelbelovende SENSI therapie. En inderdaad ik voel me nu weer veel fitter en kan de werkzaamheden,zowel geestelijk als lichamelijk weer aan. Heb ruim 2/3 van mijn medicijnen niet meer nodig om mij opgeruimd en krachtig te voelen. Ik voel me echt een ander mens. Judith bedankt!!
R. S. te A.AmenIk ben in maart 2015 na een griep opeens kortademig geworden. Het was zo erg, dat ik niet eens 1km kon fietsen. Mijn levenskwaliteit is sterk naar beneden gegaan. Longarts en cardioloog hebben niets gevonden, maar wel medicamenten voorgeschreven. Gedurende 1 jaar van medicatiegebruik trad er geen verbetering op, maar werd ik wel van de ene arts naar de andere gestuurd. Ik heb wel geprobeerd zelf iets te doen door b.v. dansen en wandelen.
In februari 2016 word ik opmerkzaam gemaakt op Sensi-therapie. Ik was slechts één keer bij Judith voor behandeling en voedingsadvies. Binnen 2 weken was ik in staat om de hele avond te dansen en meer dan 2 uur te wandelen zonder kortademigheid. Ik denk, dat ik zonder de therapie van Judith nog voor maanden, zo niet jaren tussen de artsen heen en weer geschoven zou zijn. Bedankt voor jouw hulp Judith
T. MüllenmeisterEnschede