L.T.M…..Ik kan het iedereen aanraden

L.T.M…..Ik kan het iedereen aanraden

Ik was al even op zoek naar iemand in de alternatieve geneeskunde. Niet om de artsen die ik wel nodig heb te vervangen, maar juist om mij te helpen bij zaken waar men in de reguliere geneeskunde geen idee heeft hoe ze het aan moeten pakken en dan vaak zeggen “leer er maar mee leven”.

Toen ik een reactie van Judith zag op FB op een post van iemand anders, was het alsof ik naar haar toegetrokken werd

Ik ben naar haar website gegaan en heb gelezen over de L.T.M. methode waar zij mee werkt. Ik had geen idee wat dat was en hoe dat zou moeten werken. Mijn probleem was dat ik niet naar haar praktijk kon vanwege de afstand. Op haar website stond dat dat ook niet nodig was.

Het eerste contact verliep heel spontaan en het voelde meteen vertrouwd. Ik besloot haar mijn vertrouwen te geven en vroeg of ze voor mij aan de slag wilde gaan.

Wel heb ik, praktisch als ik ben en omdat ik geen idee had wat die methode in hield, afgesproken dat zij aan de slag zou gaan maar we na een x aantal uren samen zouden kijken hoe het ging en of ik verbetering merkte. Zo had ik er een rustig gevoel bij omdat ik niet voor verrassingen kwam te staan.

Het contact met Judith was altijd heel prettig. Ik wist niet wanneer ze voor mij aan het werk was maar als ze belde om te vragen hoe het die dag ging was het antwoord meestal; nou wonderbaarlijk genoeg gaat het vandaag redelijk goed. Dan vertelde ze mij dat ze die avond daarvoor voor mij aan het werk was geweest en stuurde mij ook meteen alles wat ze tijdens haar werk had opgeschreven.

Het gebeurde ook wel eens dat ik pas de tweede dag duidelijk verbetering merkte nadat zij aan het werk geweest was. Dan had ze ook erg veel ineens aangepakt. Maar dan gaf ze meteen aan dat ze niet meer zoveel tegelijk zou doen omdat het voor mij teveel bleek en ze mijn gevoelige systeem niet wilde schaden.

Het energetisch werken op afstand was een zeer bijzondere ervaring. Wel een positieve ervaring.

Wat ook heel bijzonder is, is dat je na afloop, zelfs weken later, nog vragen kunt stellen die je dan pas te binnen schieten. Dat is geen enkel probleem. Dan belt ze of mailt ze je het antwoord en noemt dat nazorg. Dat heb ik als heel bijzonder ervaren.

Al met al heb ik geestelijk en lichamelijk erg veel baat gehad bij de methode van Judith. Ik ben zelfs een last die ik al mijn hele leven met mij meedroeg helemaal kwijt. Buiten het lichamelijke voordeel was dat het me al waard geweest om deze therapie bij Judith te volgen. Ik kan het iedereen aanraden.

Anita de Blok

L.T.M.....Ik kan het iedereen aanraden
Comments are closed.